Samstag, 27. April 2013

Agim Desku: SHQIPËRIA IME



SHQIPËRIA IME

Më thuaj Ti
Shqipëria ime
Sa vite e shekuj
Flasim shqip.

Më thuaj Ti
Sa ëndrra i mbolla
Në zemrën time.

Sa dëshira shpirti
I ruaja për Ty.

Më thuaj Ti
Shqipëria ime
Sa luftëra e dyluftime
Me djallët i bëra.

Sa herë edhe i krisur
Vetëm për Ty
U bëra
Feniks.

Eh,me Ty
Udhëtova
Dymijë vjet para Krishtit
Shqip.

Rrugës Via Egnatia
Denbabaden.

Edhe sot
Rrugës se kombit tim
Drejt lirisë.

Para Evropës
Isha Shqipëri
Isha Evropa vetë.

Fisi im
Para Ilir.

Pellazg më thonë
Për emrin e bukur Agim.

Si zjarr Prekazi
Trëndafil me aromë.

Më thuaj Ti
Shqipëria ime
Sa fjalë e bukur
Je.

Ke zemrën e secilit
Shqiptar.

Dashuri e liri
E emrit tim.

Më dhe nder
Gjithëçka shqip.

Brezave
U pagëzuam
Me shqipet
Fluturim.

Më thuaj Ti
Shqipëria ime
Në vargun tim
Sa bukur më rri.

Sebashku me Ylberin
Krijohet pejsazh.

Tek Drini poetik
Me gotën
Ngritim dolli vere.

Jetë e përqafim miqesh
Për Ty
Shqipëria ime.

Tokë e Dardanisë

Këtë tokë
Zoti e krijoj
Për shqipet.

Për Shqipërinë
tokë e Dardanisë
cep me cep e Ilirisë.

me plisa në ballë
me shalla të bardhë
me djemë Kastriota
vajza si zana
të bukur kanë lindur
për Atdhe
I rritë nëna.

Kjo tokë
Ka zot
Ka Adema
E Kastriot.

falë uratën
Nga përendia
Sy e zemër
Është Shqipëria.





PËR SHQIPËRINË

Për Shqipërinë
Ditë të mira
Kur do vijnë
Të gëzojmë
Të tërë lirinë
Me Malësi
E Çamërinë
Për Shqipërinë
Jemi tok
Të bashkuar
Për Evropë

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen